21 Maj

Jag har det så bra här så jag glömmer bort att jag lovat att appdatera..

Jusst nu sitter jag i skolan och vilar från alla assesments, raporter och presentationer som jag måste ha skrivit klart till slutet av veckan! Jag hatar plugg.
Jag var, som varje onsdag, ut på down under bar och hade extremt roligt!
Torsdag var norges nationaldag och alla skulle ut. Men jag hamnade själv på victory (som jag också brukar vara på varje torsdag) och hade jättekul! Jag träffade så mycket roligt folk!!
Fredags var jag hemma och pluggade hela dagen och ändå så fick jag inte riktigt någonting gjort. Och i Lördags var jag på hemmafest hos trevliga norska killar innan att dra ut till exchange (vart jag är varje lördag) men kvällen slutades på down under ist och vi kom inte hem förrän 5 am!

Idag, ska jag och johanna jobba som voluntärer på en workshop i stan! Kommer att sluta klockan 1 innatt och jag vet fortfarande inte hur jag ska ta mig hem? Kanske jag får ta och hitta någon vänlig själl som vill dela på taxi?

Kommentarer
Postat av: Jempa!

Äntligen Lite uppdatering! Saknar dig!

2012-05-21 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0