Söndag 18 Mars

Ja nu har det gått en månad igen! Det kommer att vara svårt att komma ihåg allt som har hänt här.. Kortfattat så har jag varit till Byron Bay för att festa och fira Ewelina. Byron var helt enkelt underbart. Sen så har jag varit ut varje torsdag och lördag och träffat absolut underbara människor, med respektive bakisdag i varje ända. Jag har varit några gånger till South Bank som ligger i stan, där dom har ett artificiellt hav/pool. Det finaste jag har sätt i hela mitt liv och definitivt mitt favoritställe. Jag har varit på the Future musik festival, och åkte upp några meter i luften i några sekunder och fick se Jessie J, Tinnie Tempah, Skrillex och Swedish House Mafia!!! Missade dock The Naked and the Famous som jag verkligen älskar för att jag inte ens visste att dom var där. Klantigt av mig att inte titta på hemsidan? Ja.

Igår firade vi St Patrick och vi var alla här på Genesis super fulla. Det slutade med att Jag, Emelie, Elin och Camilla åkte in till stan för att festa lite extra.

Happy St Patrick's Day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0