Söndag 19 Feb

Hoppsan vad dagarna har gått fort! Det känns som att jag har varit här så länge nu! Ska försöka komma ihåg vad jag har gjort.

Tisdag var det valentines day. Hade skoldag och hade så trevligt. Alla svenska tjejerna från Genesis gick på bio för att se den efterlängtade filmen the vow. Så bra! Kunde inte motstå att grina lite smått! Det var definitivt den bästa filmen på länge.

Onsdag var jag ledig och låg vid polen i stort sätt hela dagen, och såklart så brände jag mig!

Torsdag höll jag mig därför ifrån solen… Var en sväng på Mallet som ligger bredvid och gjorde faktiskt inget mer vettigt på hela dagen. Förrän UTGåNG! Hade så otroligt kul!

Fredag hade jag skola klockan 8.30 till 2.30 och mådde så otroligt bakis! Satt i klassrummet med ena handen över munnen! FRÄSCHT! Värmen gjorde inte det hela mycket lättare.

Lördag, igår, var vi på IKEA!!! Så himla kul! Köpte lite deco till lägenheten och åt en varmkorv! Gott Gott! Sen så blev det såklart utgång! Med Elin och Emelie! Och det var som alla andra kvällarna… svinkul!

Idag, bakis som det bara går, har jag lagat 3 matlådor och träffat nya roomisen! Så nu ska man väll gå ut från rummet och försöka vara social medans huvudet svävar runt!

I'll keep you posted! ;)

Kommentarer
Postat av: jempa

mer bilder mellis, jag vill se ALLT!

så lägger jag ut mer bilder från mitt liv i huvudstaden!

2012-02-21 @ 15:49:56
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0