7 feb 2012

Hej Allihop!

 

Jag måste erkänna att jag tycker att det kan vara väldigt tråkigt att blogga ibland! Men nu ska jag göra mitt bästa för att inte svika er! Klockan är 00.42 och jag ska redan om några timmar flytta från kalla Sverige till Australien! Det tycker jag också är en väldigt bra anledning för att börja uppdatera bloggen igen. Men bara för att jag är motiverad nu, så lovar jag ingenting.

 

Idag fick jag äntligen visum. Det var på tiden! Jag träffade även Britta för sista gången för året. Känns skit! Men som tyr är finns det faktiskt skype och facebook. Packningen är jag inte riktigt klar med än. Men resten får jag ta imorgon!

 

Fakta som jag ska försöka komma ihåg:

 

It is impossible to say

"Good eye might"

without sounding Australian


Kommentarer
Postat av: Erica

åååh mell!!! saknar dig redan! Ha det underbart nu så får vi höras snaaart <3

2012-02-08 @ 20:49:06
URL: http://eericasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0