16 maj

Jag har haft så roligt de sista veckorna så jag har verken hunnit uppdatera bloggen eller fixa bilder! Och nu har jag bara 3 dagar kvar! Tiden har gått så otroligt fort, jag som trodde att jag skulle vara helt ensam och ha jätte tråkigt, jag har verkligen träffat underbara och fantastiska människor och blir bara ledsen att lämna new york! Men det ska även bli så kul att komma hem till sverige efter mer en ett halv år! Jag ska ha så så kul i sommar...

Var ut i helgen, och även när man är så långt ifrån europa, hur kommer det sig att man hamnar flirta med franska killar??? haha En grej har jag och Erika kommit fram till, Amerikaner har ingen still, är så otroligt dåligt klädd och om de inte är svarta, så kan de inte dansa!
.
.
Längtar efter mina älsklingar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0