Nyheter från en dålig bloggare *

 

 

Känner att det var evigheter sen jag gjorde ett nytt inlägg nu! Jag tyckte så mycket om bilden på mitt sista inlägg så… :) Men nu var det då dags att börja igen!

Vi får allt se hur länge det kommer att räcka. hihi


Saker som har hänt: Inte så mycket när jag tänker efter...
Saker jag längtar till: Mina fina bästa underbara otroliga vänner, P&L, sommar, SVERIGE <3



BÄSTA JUST NU . . .

Film: KEITH
Serien: Eftersom mina och FCs serier håller på att fjanta sig så vet jag inte riktigt...
Face off?
Song: 30 sec to Mars spelas ännu mer nu när jag ska verkligen få se dom! :*)
Bok: The Ice Princesse
Mat: Stora M:et (eller donken som ni kallar det) är det jag skulle helst äta just nu! Mums


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0