Livet Är FANTASTISKT!

Jag har haft en underbar midsommar och en ännu roligare kväll igår på tranan! Spontana kvällar blir alltid bäst! Jag och B hade jätte roligt på dansgolvet och dansade så att svetten rann! såg även BG, snygg som alltid. Eller?

 

Jag lyckades även få med mig hem FC, efter all väntande på Max...

Men idag var det en ny dag, då jag har klippt gränsmattan, städat upp lite sen förfesten, grillat helt själv och tagit fram kläderna jag ska ha till Peace-an! Så nu ska jag bara slänga i en tvätt så jag inte behöver tänka mer på det...

 

PEACE AND LOVE 2011 kommer att vara bättre än de 2 tidigare åren! Det vet jag redan nu! Och nu är det bara 2 dagar kvar. Vi får bara hoppas på bra väder och att ingenting strular så jag missar 30 sec to mars! Allt ordnar nog sig.

 

Fy Fan Vad Kul Vi Ska HA!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0