KulKulRiktigtKul

Nu var det ett tag sen igen... Det jag kommer ihåg är:

 

-Varit till Falun med FC, sedan träffade jag Britt och Östen

-Fått besök av Jen och B och åkte ut till stugan för att sedan grilla mat hemma hos mig med FC.

-Varit hos mina två goskitar Emma&Elsa <3

 

Imorn ska jag till gävle för att se på mallans student! Ska försöka hinna shoppa lite först. Lycklig tjej!

Jag har saknat gina tricot FÖR länge nu.

Efter gävle blir det klassfest! Det har faktiskt redan gått ett år sen vi tog studenten! Helt sjukt vad tiden går fort! Sen blir det massa andra äventyrer men det får vi ta en annan gång!

 

Får inte glömma att berätta, nu har mammas möbler hämtats! Wohooo det händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0