5 dagar tills NYC*

Idag är det sommar! 29,5° varmt var det här! Folk badar i havet och solar...
Och om mindre än en vecka ska jag till new york! SJUKT!
Har varit med om två ganska energiska dagar och det är ändå bara lördag!
Torsdags var jag ut i aix, blev ganska dålig men var säkert den nyktraste utav alla! Haha
Igår var jag på hemmafest i Salon, och fick se många gamla människor från när jag gick i nian! Weard!
Nu skulle jag egentligen träffa mina kusiner, men eftersom jag inte vaknade förrän två så får vi ta det en annan dag...
PAKNING PAKNING PAKNING ska jag tänka på nu! Jag åker ju direkt till sverige fån newyork!
Varför har man shoppat så mycket!?
.
.
.
.
Bild från Torsdag! <3

Kommentarer
Postat av: f

du och loic är bäst!

2011-04-13 @ 20:09:15
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0