20 april

Har inte skrivit på ett tag så jag ska försöka förklara snabbt vad som har hänt sen sist…

 

Söndag var jag till svenska kyrkan och käka tacos med svenskar. Det var så otroligt trevligt! Sen så gick jag och några till till Grande Central och fick uppleva något sjukt coolt! Jag fick ställa mig och titta in i ett hörn samtidigt som en annan gjorde samma sak fast i motsatta hörn skit långt ifrån, och då hörde jag jätte högt vad han viskade i sitt hörn! Det var helt otroligt! Förstår fortfarande inte riktigt hur det gick till! Haha

 

Måndag var jag in till manhattan igen och träffade Therese, vi gick till donken och åt lite lunch (som var mycket äckligare än i sverige! Inte konstigt det? aha) Sen så tog vi subwayn till soho där shoppingen börja! Erika möte oss lite senare och innan att åka hem för dagen åt vi en god middag som var så stor så vi fick doggie bags för två dagar!

 

Tisdag var jag bara hemma, tittade lite på amerikans drama… måste säga att det är sjukt vad reklam är dåligt här!

 

Idag ska jag till Manhattan igen, vet inte riktigt vad jag ska göra än, ska träffa en annan svensk tjej!

 

Foton kommer senare :)

 

Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Birgeradriana

Great site! Lots of useful information!

2011-11-18 @ 07:43:14
URL: http://birgeradriana.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0