It's my birthday!!! :D

Yiiipiiiiii!
Idag äre min dag, viktig dag som FAN för mig!
Men tyvär!! ii år var tyvär inte alla ögon och tankar för mig...
Det var nämligen en ganska stor del av dagen med oro för Maten och Engelskan...
Men det gick över med mycket lycka när man fick höra att man klara båda :D
Sen var det också balen :) Johan var SNYGGT- klädd, undra vem som var med när han köpte hela paketet :)
Men blev rejällt besviken av rengnet!
Kan säga att jag hade 2 sjöar ist. för skor runt mina fötter... elle hur! Jag stampade i en stor vattenpöl!

Stog där i regnet med Frida sötnos, bästa B, Sofie, o Martin.......
Ått på Max idag med F och B..
Sen var det nämliggen en överaskning hemma... Blev tvugen att sätta mig i billen, där kom jag fram till en toppen restaurang, ått god mat! Känner mig onnuttig idag, för när jag kom hem fick jag på allt det där tårta ( med mitt namn på :D)

Jag är happy för alla som har ringt idag :)
O för alla som har låttit mig utnutja min dag ;D
Tack för att ni gorde min dag för en toppen dag..... <3


PS: Jag kan inte Be!!!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0