...



Torsdag
var jag till Sakomässan i Stockholm och det var bra att det blev gjort. Men jag skulle nog inte årka göra om det.

Fredag var jag och Sofie på ett kort elevrådsmöte och sen så stanna Frida Jennie Britta Jenny Dennis och Per på Torsbergs tills vi alla gick till Pickasso för att äta ihjäll oss. Sen hade vi lite idrott och senare blev det bio för mig och Frida. Det var en fantastisk film. Den bästa utav dom 3. Efter det så erbjöd FC mig att stanna kvar hos henne och det gjorde jag. Så vi åkte till Mig och hämta klädder och stanna en snabbis på Max. Sen åkte vi hem, var litte på Facebook,  och kolla på hemska julkalender! hehe

Lördag vakna jag i en underbar säng. Det var bara lite varmt i hennes rum annars hade jag kunna såvit där i evigheter! Men min buss hem gick 12 nånting. Jag fick gå ut med lilla hemska Emil och ge han mat. Sen möss jag på med ett Julspel på PS2 och med South Park. Senare åkte jag och hyrde 2 filmer och ått Take Offs goda pizza. Mums!

Söndag vakna jag med panik när jag såg klockan! Den var 09.01 och så klart trodde jag att det var Måndag! Efter en lång stund när jag nästan började grinna i sängen, kom jag på att det var Söndag! Lycka! Jag fick sova ett bra tag till. Då vakna jag vi 12 och sen spela lite Sims 2 ( :/ ) och prata en hel del med Brorsan och Mammsen. Jag fick stor Jul längtan!

Jul Jul Jul Jul Jul JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0