Tänk att man inte vet hur ens liv ska se ut om en månad!

Single?
No.
Taken?
No.
Mentally dating a celebrity that doesn't now I exist?
Yes.




Det har redan gåt så länge sen studenten. Jag var up med Frida på Heden idag och allt känns bara fel. Vi var så säkra på den tidden! Om mindre en en vecka åker jag tillbaka till Frankrike efter 10 korsta dagar. Tar med mig SötFrida. Sen ska jag försöka få jobb i London med Sofie. Skulle verkligen behöva det! Frankrike känns inte för mig just nu.
Vem vet? Om en månad kanske jag har jobb och lägenhet och läser det här inlägget och känner mig bara . . . så nöjd!

Vi lever i en stressig värld mina vänner!




BÄSTA JUST NU . . .

Film : Step Up 3D
Serien : Make it or Brake it
Song : Jizz in my pants - The Lonely Island
Bok : Gammla Gossip Girl serien
Mat : Åt pizza på Millano idag. Mums.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0