Fredag 21 Maj

.
.
Nästa vecka sitter nog jag och Frida i bilen stressad över att hitta till flygplatsen. För dâ kommer mamma och Mathieu till Sverige för att se min student! Det ska vara riktigt kul att ha dem här.
.
.
.
Igâr var en toppen dag för mig i skolan. Fick godkänt pâ nationela i matte! Som är sâ jävlar sjukt! Jag fick prick poängen för godkänt! härligt! Jag var pâ stan med Bella Frida Jenny och Dennis. Jag hämtade min färdiga balklänning och testade frisyrer med Lotta i nästa 3 timmar. Jag fick även bra pâ mediaprovet. Allt var bra för mig den dagen!
.
.
.
Idag ska jag till Jens och Âse. Det var länge sen nu.
Bara 2 veckor kvar till Balen och en till till studenten! Hoppas jag hinner med allt! :O
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

jag är så stolt över dig och matten!

2010-06-06 @ 13:40:08
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0