Jobbig dag!!!



Min dag började toppen! Ja, jag sov väl över en timme men kom ändå till skolan bara 15 minuter försenad! Hihi
Sen så var karin på oss som jobbigt tuggummi som sitter fast under skon! hehe lite mer på jennie än på dom andra...
Efter det så åkte jag FC, Britt' och Mormor ner på stan och kolla in nya kapphal. (Blev faktiskt kopia av Lindex!)
Efter det så var vi på Max, och då tänker jag inte skriva det som hände mig där... Jag vill inte komma ihåg den hemska stunden när jag läser det här nästa år! Hemsk stund!
Det blev ganska roligt dok. men jag blev deprimerad utav det hela resten av dagen! Det gick inte att tänka på något annat heller...
Sen så gick jag och jennie efter Britt' och sötnos mot en särskild byggnad.
"Nej, jennie! Kan vi inte gå runt!?" Sa jag.
"Ne vadårå?"
"Tänk om BG skulle vara där och se mig i dom hära "gravid" kläderna!"
"Haha det vore ju typiskt om han skulle komma!" Sa jennie. " NEJ!!! Kolla, där är han också!!!"
WTF!
Jag stannade mitt på vägen, tänkte nästan vända om! haha
Då drog jennie i min arm. "Kom" sa hon.
Och så gick jag med blicken mot marken... (hoppades kanske att han inte skulle känna igen mig!)
Och så hörde jag någon säga "hej", och jennie svara... Och det var faktiskt BG som gjorde det...
Men det hörde väl inte jag då!!!! så jag sa inte hej då äh! Jag fick dok ganska mycket skäll för det efter! haha

Älskar mina sötissar!

Efter det så pynta jag min uggla med massa fjädrar... Sofie och Bellut fixa Svarta katten! hehe
Jag var fortfarande depiis, och gick därefter på maten, vart jag var ganska duktig!

När jag var hemma så åt jag, byte om och gick ut och gick (med telefonen fast med panbandet i örat och prata med frida) 4 kilometer... Depigheten försvan!!! Hurra!

Jag prata sedan med Britt en snabbis och med mamma efter... hon hade mycket kul att säga! MAthieu tog över sedan och både mamma och han tyckte att min dagens tragedie var deras dagens komedie! (hoppas P blir glad!)

Jag gjorde även något mer korkat! Jag gav mamma och mathieu skolans nummer!!! Hoppas jag inte kommer att ångra det! Haha! mamma och åkis! -> Mamma och Pappa! åhhhh Mardrömm! (kanske skulle ha bra betygg!)

Hehe!


Hoppas Jennie har det trevligt på kvällen...
Och att Frida har det bra!!!! Såklart! :)
Inväntar myskvällen med Bästa Britt' och FC!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0