Fredagsmys!




Fredag var jag den ända i klassen som fick kliva up 6. Jag var ganska trött paa min matte lektion och gick till Torsbergs egentligen endast för att det skulle vara elevraadsmöte, men traakigt nog för mig saa skulle det vara i december! Efter det saa gickjag till biblan och hyrde min Charles Dickens bok som vi ska läsa till Svenskan.
Jag aakte hem och sov en stund och sen gick jag upp till att vara passiv i 2 timmar paa sporthallen! värt det!  
Där satt jag jätte hungrig och vänta paa Modd. När jag vänta¨började jag att läsa min bok och kom faktist jätte laangt! 
En litten söt tjej fick syn paa mig och tyckte syn för mig, hon trodde att jag var ledsen men sanningen var att minna ögon grätt av sig själva. Jag var dock ganska snorrig! hehe
Sen hämta fridis jag och jennie paa station och vi begav oss till Falun, och Bio!
Innandet aat vi jätte god Pizza och träffa Fridas lille sötte Edwin... (som inte var saa sött morgonen efter när han skrek och sprang och hade sig! haha) 
Sen var det bio och vi satt lengst fram men det var absolut värt det! New Moon för fan! :D
Daa kunde jag även inte sluta snutta mig... :p

Underbar shopping dag kom dagen efter och underbar resa hem...
Frida är grymm paa köra!
Jag stanna hos Modd och kolla paa lite South Park och Hotel paradis, prata lite Frankrike och satt hemskt mycket med facebook!    Kul     Hon har gosigaste Morten och Sötaste Maja som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0