Planerar för fullt




Nu är det bara 1 vecka kvar till Peace and Love! Härligt
Så idag har jag åkt till Jenny, så vi har planerat en stor del.
Solen kom fram idag... Hoppas den finns kvar över midsommar! Men För mig får det vara hur dåligt väder nu, bara det är fint till P&L... Hos Jenny var det Erika, Andrea (en snabbis), Britta, och Linnea (vid slutet)... 
Jag Jenbo Erika och B, gick och köpte goddis/glass på hemköp och sen så gungade vi i parken! Vi sackna F.C. ! Hon var för slö för att ta sig ditt! :p
Tidigare den dagen så bakade jag en hel del... blev inte riktigt bra den här gången! :(


Men det hände en kul grej idag ju! Hamna 2 cm från nån jävla snygg kille! ;D Va ganska pinsamt! men... Jihoo vad snygg han är! Sorry att jag upprepar mig! men... Jesus! ^^ 


Tagga PeaceAndLove!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0