Midsommar




Jag vaknade sent idag, Men halv 4 hämta Familjen Olsson mig och vi åkte till min sommarstygga vart min mormor och morfar är hella tiden. Där grilla vi, och umgicks, tills Eva och mommis fick för sig att vi skulle åka ut på floten!  När vi var på andra sidan sjön kom det ett Jävlastortsvartmoln och jag blev dock genomblöt! Sen kom Johan på att han vela se Jens och Åses nya hus, så vi tog bilen och åkte ända till Bergvik, vi titta bara på framsidan, sen på väggen tillbaks, stanna vi i Berga och skulle hälsa på dom, men när vi kom, hade dom kub-party på gräsmattan! Jag vet inte hur det gick till efter det, men vi kom på att vi skulle sova över hos dom, men först måsta vi skjutsa hem J.O.s föräldrar hem. Så vi fick åka ända till Flyggen igen och sen till Sörbo! Efter det, åkte vi raka väggen tillbaks till Jens och Åse! (Gud, krånglit det blev) Där var vi en litten stund innan vi gick till nån granne och spelade Kinasjakk. Jens vann, han blev dåligt nöjd kan man säga!!! Haha
Efter drog vi hem till Jens och Åse, Johan och jag blev hungriga så vi åt hur jäckla goda rester som helst! Mums 
Klockan 3 ungefär hamna alla i sängen, utom Jens, som fick sova på soffan! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0