Är i Spanien...




Första gången jag klarar av att komma in på bloggen! jihooo
Här är livet ett paradis!
Idag har jag också skickat nåra vykort! Faaan vad duktig jag är.... =)
Här är varje dag samma sak, vaknar 2, går direkt till stranden till kl.7, sen börjar fester kl.9!
vissa killar är riktigt myss här, andra behöver klippa håret! haha  Men chouch:an har ganska hårda föräldrar så det får inte bli för överdrivet (eller?) . Kom nyss på att jag inte har bokat ressa hem till Sverige, funderade på att komma hem den 18... och jag hoppas att det fins platser kvar! Måste dessutom pressa Mathieu som vet inte riktigt om han vill följa med, nu när han kom in på sin toppen skola! usch...
Annarsch drar jag kanske med deborah hem :p
I veckan har jag lärt chouch:an att prata Svenska :D
_Hon kan inte så mycket, Hon kan säga på ett kinest sätt.. Jag älskar kyckling, Vart fins toan?, Jag är bajsnödig, tyst, sluta prata... _Vad ducktig jag känner mig! Nu kan hon allt för att vara Svensk!!!

Jag saknar er alla... Nu ska jag tillbaks till mitt partyliv.... jihoooooo


Kommentarer
Postat av: frida ollas

hahah, älskar din blogg! du är grym melanie, saknar dig ;)

2009-07-30 @ 17:42:04
Postat av: Frida sötnos

lär henne säga surfitta ;)

Ta med henne hem hit då! Eller Deb :D

2009-08-02 @ 13:02:09
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: sofie

"andra behöver klippa håret" haahah!

spanien,jag är inte ett dugg avundsjuk.........Ses snart!

2009-08-09 @ 22:06:55
URL: http://cofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0