Jag vill inte vara med i ett ''Catfight'' nåmera!! :p Därför tänker jag lega ut ett enda..

BORING!!
Ordet som kommer i flash i mitt huve varje mårgon!
>Jag som var så glad att få hålla på med Magazinet... Verkar som om allt kommer att gå åt skogen!
>Mathieu skulle redan ha bokat sin resa hit vid det här läget! Verkar som den gävla gamla vännen har tagit allt jag har! min bror, alla mina kompisar/min bästa kompis, min mamma, mina djur,... MY LIFE!
>Jag bor någonstans som är kalare än min frys! WTF
>Jag är så ensam!

Varför ska allt vara så kompliserat!? Varför måste jag jämt bestämma mig mellan 2 ställen 2 kompisar!? Varför inte samla alla personer jag älskar i ett enda ställe!? Varför inte bo med sin mamma!? Varför!?
Varför så många frågor!? Kan ingen hjälpa mig förstå!? Neeej,, Kan inte hjälpa mig lösa det här!?

Jag vet att jag har gjort många mistag... men iaf, är jag säker nu. Jag vet att allt blir bra nu, men varför käns allt fortfarande bara fel!? Varför kan jag inte sluta flinna ändå...?
Kanske för att i mitt huvud har jag andra ord!    

KEEP SMILING 

Och varje dag gör jag det, nu är det mer naturligt.
Och nu, kommer allt att går bra!




Inlägget dedjerar jag till Frida Sötnos... <3


Kommentarer
Postat av: F.Ceder

Melanie är bäst!

2009-03-24 @ 15:47:16
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0