14 december 2009



Jag har grymma vänner.
Först har jag haft en underbar deg med Jennie. Sen så är Frida så himla gullig emot mig! Och nu har jag fått bästa sms av Britta. Det värmer mitt hjärta. Vad skulle jag göra utan dom nu?

Idag är det sista dagen som Jennie är 17. Imorn är det alltså stora dagen för våran älskling! Jag blir så iriterrad att jag kan inte vara med på hennes kallas. Och att jag missar Bellas med! Usch Usch!
Men nu ska jag ha kul i Frankrike och hoppas för så lite drama som möjligt. Ska träffa Johan i Nyköping först. Det blir trevligt! Annarsh ser jag verkligen inte fram min tråkiga morgondag! (hoppas ni förstår vad jag menar och att man kan säga så!) ^^

God Jul



Kommentarer
Postat av: frida sötnos

jag är väldigt bra, väldigt bäst ;)

2009-12-16 @ 10:13:03
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0