måndag 13 feb

Idag var det orientation day på Martin College. Den ligger mitt i stan, så jäklar skönt! Tar kanske 10 sec för att komma till shoppingsgatan! Nu är det bara att hitta ett jobb så jag kan ha råd med shopping! Men annars var det riktigt trevligt att se hur campuset såg ut! Vi fick gratis pizza till lunch fast att jag tror inte riktigt att dom hade räknat med att alla bara skulle få en bit var.. Vi var så klart alla svinhungriga! När jag kom hem var jag och träna för andra gången i veckan! Hoppas att jag kommer fortsätta så! Utom små detaljerna med min dåliga rygg så känns det riktigt skönt. Nu ska jag sova, ska upp tidigt och jag kan ändå inte kan kolla på mina favoritserier! Hur ska jag överleva egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jempaaaaaahh

ja det måste vara jättejobbigt att inte kunna kolla på serier.. HALLÅ! vakna, du är i australien!

ps. saknerej ds.

2012-02-14 @ 18:39:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0