Ragningsrepliker

Nu har vi här varit med om för många dåliga ragningsrepliker...

Kommer att ha några i svenska dock!!

1. Gud vilka fina tänder du har!! Det skulle vara ett fint halsband runt min snopp!!

2. OMG, you have the most perfekt titts, if I would be like 7 I would deffinitly still breastfead on you!!

3. Det var en som kom fram och frågade om min kompis gillade korv, och sa han att hon kunde få ätä på hans korv om jag ville..

4. Hej har du ett plåster? Råkade skada mig när jag föll för dig...

5. That's a nice shirt. Can I talk you out of it?

6.I lost my virginity. Can I have yours?

7.You are so selfish! You're going to have that body the rest of your life and I just want it for one night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0