ALOA!

Har haft en riktigt trevlig vecka.

Jag hade jätte roligt på vallborg, träffade SvenskaKyrkan söndag i Central Park och fikade med trevliga tjejer. Det är så fint med blommor överallt där.

Början av veckan har jag bara shoppat och gjort av med pengar! Mitt tågkort har gått ut så det kostar mig 400 :- varje dag att åka in och hem från manhattan. eh? inte okej.

 

Igår kväll, Fredag 6 Maj 2011, Kom en limousins och hämtade upp mig i Melrose, jag fick åka in helt själv till new york, I MIN EGEN VITA LIMO!!! Sen så blev jag bjuden på den flottaste restaurangen jag har varit i hela mitt liv. Fick Caviar som förrätt, priset var inte ens med på menyn, min rätt var dyrare än allt jag hade shoppat i hela veckan! Men ni har inte hört allt än. Vinet han beställde kostade 19.000 DOLLAR!!! Så himla sjukt! Jag kände mig så himla underkläd! Jag i mina converse med champagne och frukt! Haha

Sen så tog vi limousinen till Brodway där jag fick sitta i en bås till Musikalen, Chicago. Så otroligt himla bra!

 

Kände mig som än rik kändis från ett okänt litet land! Folk knäppte kort på limon när vi åkte runt i the big city.

 



Vallborg.




Brooklyn Bridge




Fika i central park

 

Ikväll ska jag på Comedie Central.


Kommentarer
Postat av: f

åh vilket resa du har varit med om! :D

2011-05-08 @ 14:44:35
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0