23 Maj 2011

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen!

 

Har äntligen kommit hem till svergie, blev upphämtad av mommis, moffis och bästisen frida på station och sen bjuden på grillat med gratäng! Göttans!

 

Lördag åkte jag till jens och åse för att träffa mina småkusiner för första gången. Så otroligt söta! Känns att jag kommer att vara där ganska mycket nu! Sen så fick jag festa med saknade vänner! Vi var på en tom tranan och det sög ganska hårt! Men som sagt, roligt att vara hemma* nu! :)

Britta saknades verkligen! Kändes konstigt att hon inte var med!

 

Igår har jag varit trött som ett zombie! Tror att flygresan kom ikapp mig. Men man har väll varit uppe med tuppen idag så det lär ju ställa om sig snart.

 

BACK IN TOWN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0