3 maj 2010

Nu närmar allt sig slutet!!!



I helgen var det valborg. Jag var hos Julia och åt den godaste middagen EVER! Vi åt grillat och mitt kött blev så himla mumsigt! Jag tror Julia är även jätte duktig på matlagning… Blev även bjuden på sallad och efterrätt. Efter Julia gick vi till nån kille som bodde några hus bort. Jag leta ihjäl mig på skjuss in till Bollnäs och fick äntligen tag på det. Det var nån som kände DV iaf. Där hade jag skitkul med Bellut och träffa även moddan. Kul kväll. De två dagarna efter i lidandet var väl förtjänat! ;)

 

 

 

Idag måndag började vi 10. Har nog haft sista lektion med niklas praktikant. Skönt! Hade bara jeansjacka idag. Fick skjuss hem av frida, träffade Kaisa på A&H (gullpluttan) och senare så övningkörde jag i starn i trekvart.

 

 

 

 

Älskar att allt blir sommrit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0