Sista lovsöndagen!






................................................................................................

................................................

................................................



Jag har kommit på att det här är mitt sista lov!

Hur illa känns inte det då?

Och nu är det söndag, alltså för sent för att komma ihåg att passa på!

Jag har inte varit bäst på att uppdatera på sistånde så jag tänkte göra en liten rekapitulation på allt som har hänt senast.

 

Måndag 29 mars hade jag nationella muntliga i Svenskan. Jag tyckte att det gick sådär, kunde ha gjort bättre ifrån mig.

 

Tisdag 30 mars hade jag redovisning på APU:n och jag kom ihåg 5 minuter i 3 att jag skulle vara på synundersökning klockan 3 på stan. Men som tur är, skjutsa Björn ner mig.

 

Onsdag 31 mars var första betalningen till balen. (Gud vad jag längtar!)

 

Torsdag 1 april (april april) Skulle hela torsberg sluta 12 men jag hade matte till 2. Det var endast jag och en till på lektionen! Sick!!

 

Fredag 2 april var det långfredag och hemmafest hos Andrea. Vi åt god matt först (fick kyckling av Britt) och sedan festade en del. Jag fick ta bussen hem själv och den som jag tog i bollnäs var full av fulla gamlingar. Men som tur var kom världens snyggaste kille och satte sig bredvid mig! No kidding!

 

Lördag 3 april fick jag vakna halv åtta för att göra mig i ordning och fixa sallad till släkten. Familjen Olsson kom och hämta mig vid 10 och vi åkte ut till min sommarstuga. Där hade vi kul hela dagen, åkte fyrhjuling, käka god mat och sånt… Sen så åkte jag och Johan snabbt hem med Jens och åse och sedan hem till mig. Utgång var bestämt och förresten skulle vara hos mig. När jag kom dit var alla tjejer redan på plats. Jag gjorde mig i ordning slarvigt och blev riktigt o-nöjd.

 

Söndag 4 april skulle egentligen vara en till festkväll men det ändrades till att käka tacos med bästa frida. Det blev en riktig trevlig kväll!

 

Måndag 5 april åkte jag till Falun med F C för att vara barnvakt och sin supersöta lillebror. Vi spela fotbål och smaska på piazza. så så onyttigt!

 

Tisdag 6 april shoppa jag bort nästan alla mina pengar. Var på lager 157 och köpte bland annat jeans och sedan i falun köpte jag svarta converse och en partysjol. Sen fick frida bästa idéen ever! Sova! Efter att ha vaknat fick vi skjuts till gävle för att ta sedan tåget hem. Då var det bara att lämna alla kassar och åka till Freluga och umgås med Johan. Följde med frida till byn 2 gånger. GOSH vad långt bort det ligger!

 

Onsdag 7 april lämnade jag min bokk.pdf till bokochtryck så nu är det GJORT!!!!! Yes. Sedan förpestade jag med FC innan att åka käka på tranan med andrea och mera… Sedan kom Bella! blev så glad att hon följde med! Jag gjorde slut med 300 :- bara på dricka (det var 25 kronan!) Efter det blev det bråk emellan mig och frida surfita! ;) Men som sagt det är kärleksbråk!

 

Torsdag och Fredag 8-9 april har jag bara slöat! tittade på töntig serie och hitta tillbaks till min mobil som frida hade hos sig. Jag var även och prata med min sömmerska för första gången. Det kommer att blir assnice!

 

Lördag 10 april. Jennie hade kommit till mig kvällen och det hade blivit mycket skatt innan att sova. Idag var det nämligen Högskoleprovet! Usch börja 8.20 och sluta 4.20. Det hände även en liten olycka vid lunchen! halka vid maxbaken i leran! Jag hade lera överallt på mig! Blev så sur över mig själv! Stakars Jennie som måsta vara med mig! HAHA. Vi åt piazza på picasso och gick tillbaks till torsbergs för mer prov. Hemsk dag

Sedan åkte jag till Jens och åse. Jag fick ett armband och en sovtröja som jag kommer nog att använda på idrotten av dom! vilka älsklingar…

 

Sen har det inte hänt så mycket mer! Eller jag har säkert glömt bort massa, men är man för dålig för uppdatera är det inte mycket man kan göra! ;)

Kram



Kommentarer
Postat av: frida sötnos

kärleksbråk, allways!

2010-04-20 @ 12:10:13
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0