Yoga Shmiyoga ;)



Idag har jag haft sista Yogan innan Fradag, när jag ska vara yogalärare på idrotten.
Innan det så såg jag snyggingen :p och efter det såg jag Fridiis, hon satt vid skorna och vänta på cusinen sin.
Det var också första gången vi hade klars idag. Han värka vara bra. Jag tyckte bara litte synd om honom när alla tjejer drog och han sa. "jaha det är mitt fel då!" Och såg välldigt ledsen ut! Då sa jag att vi bruckar jämt åka tidigare från lektionerna! :p Men ändå stakarn!!!
Det blev även Roys idag!

Imorn har vi prov i samhälle. Jag hoppas verkligen att det blir bra. Men Men!
Nu ska jag tilbaks till soffan och kolla på tredje delen av Desperate. Och jag känner mig såklart väldigt stolt av mitt skrivande. Jag fick ju nåra klagemål idag! ^^ 

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0