Kallt!



Igår Måndag, var det första snön! Och det kom inte lite... Jag som hade köpt nya skor med Mommis i Gävle lördagen.
Jag åkte till Gävle med Sofie Igår också, då kom båda på att vi hade inte så mycket pengar kvar. Vi som trodde att vi var rika!!!!
Idag hade vi först Åke, då somna jag till lite grann i Ateljén med Jennie och Frida, men då flyttade Fridis bort mig, jag låg faktisk i vägen!
Sen hade vi Claes eller hur det stavas, och han var lite hård! Vi fick skriva 5 Texter!!! Vem tror han att vi är!? Charles Dickens?! Jag han iaf skriva 3 innan jag åkte till Roy's för att äta Kebab bagget med Jenny och Jennie. Jag fick låna pengar av Morfar då... :p

Sen somna jag nere på Salongen, mysigt! När jag kom hem var det bara och byta om och åka till Sporthallen. Miam vilken snygging! ;) Sen då såg inte mommis mig när jag väntade ute, och jag såg inte henne. Så jag stog ute i det kalla i ungefär 10 minuter! Usch
När jag Kom hem ringde Mathieu på en gång, och han var stolt och berätta att han var 11 bäst elev på 240! Snacka att man känner sig knäpp bredvid han! Själv hade jag varit överlycklig om jag hade kommit på 100 plats! ^^

Efter det så prata jag med mammsen, hon berätta att hon hade träffat en ny tant som var lika gammal som henne. Hon sa att hon kanske kunde ha hittat en vän till! Då sa hon stolt att hon hade nästan en hand med kompisar nu och kanske borde bjuda hem dom! ''Jag borde kanske slå på stort och bjuda hem dom, Jag kan ju åka på Ikea och bjuda på svenska köttbullar!'' Sa hon och börja ass garva!
Jadu vilken humor!

Nu känner jag mig stolt igen och ska med mitt glada ansisks uttryck vidare till soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0