14.10.2009



Idag var det en tuff dag!
Först kom jag på att vi hade klassfoto 20 minuter innan jag åkte till skolan/skolan börja! 
Men det blev bra iaf. 
Sen hade vi kalle, hans lektionner är ju skukt jobbiga! På den tidden kom Cammilla och en anna estettjej eller nåt, upp till ''runda bordet'' och showa lite för oss, vi fick även veta mer om ES07s Carmen! Det verkar bli riktigt bra!

Efter det blev det fotografering då :p 
Jag fick till slut stå och på sidan jag vill, efter att ha blivit lurad av Jennie ^^ 
Jag tyckte nästan att jag var finnare på andra bilden. Men första, som vi valde blev ju kanon också! Dennis var den enda som kolla bort! Somm varje år! :p

 Sen gick jag och Modd en snabbis på stan, Jag köpte billiga lässglasögon till mamma.
Jag tänker börjar andvända vinterjackan nu! Kallt var det. Och utan något runt hallsen blir det ännu värre!

När jag kom hem, var min mormor och morfar borta. Så jag fick lagga egen mat, det blev pasta och macaroner :p nerå
Det blev macaroner och korv ^^
Men ja, eftersom då var där kunde jag inte gå och sola. Isället städda jag hella min övervånning.
Sen var jag på G till steppen. Och den gick bra. Jag såg en assssssnygg kille! Gissa vem? :p
Han hade iaf skit snygga trännings klädder idag, undra om dom är nya?! Mums!

Sen när jag kom hem var Eva och Harry där. Och så fick jag en hundring!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom hade nämlingen köpt någon träsoffa mommis inte ville ha nåmer. Och då fick jag betallt ^^
Undra varför!!? Jag blev glad!
Kanske den hundringen ska gå till hårfärg?!

Imorn måste jag sola då! jag vill ju vara litte brun :'( Jag känner mig rump-bleck!!!! haha 

Pusss hoppas ni blir happy!!!!!


 

Kommentarer
Postat av: frida ollas

jag älskar din blogg! fortsätt att skriva nu så jag har nåt att läsa :)

2009-10-18 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0