11 november 2009



Idag är det dom dödas dag i Frankrike efter kriget, då hade jag varit ledig idag :/
Jag hade kunnat varit leddig för att jag var sjuk också...
Men istället var jag duktig och åkte till skolan och Jobba, jobba, jobba!
Det blev web-sidan en stor del av dagen och jag kan stolt säga att jag är klar med den! 7 sidor! Där ni!
Che Guevara, min berömda person, blev det inte mycket av med, men jag har faktist jobbat en hel del med han hemma...

Mina kära klasskompisar tyckte att det saknades några inlägg i min blogg. Så jag tog tag i det innan Steppen. (som kommer att ta livet av mig!) 

Måndags tog jag Svinissprutan, och den blev jag ganska sjuk av!

Jag är väldigt stolt över Frida Ceder!!!!! Och jag ber för fullt!!! :D    


Kommentarer
Postat av: Frida Sötnos

jag gillar att du ber! :D

2009-11-15 @ 15:10:28
URL: http://fridaceder.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0