Big Bro...18!




Idag är det absolut ingen vanlig dag, det är Mathieus dag!!!
Han har fått sms från mig hela dagen! Den här gpngen var han glad när ajg ringde :D
Födelsedagar är fan det viktigaste som finns, jag tror att det är det för Mathieu också, fast han säger det inte högt! ^^
Nu saknar jag han Jävligt mycket! Bokade iaf hembiljet till den 5 Juli igår... :)
Fast nu missar jag Björn Och fest hos F.C.! För flyget går 7am! :(

Idag har jag varit i bollnäs, Jag åt på Roys med Jenny Britta Jakob och kan det vara Erik?... X)
Mums, Sen fick vi vänta Jätte länge på station, för vi skulle till.... :o ...... FRIDA CEDER!!! Hippiiip hurra!
Det var roligt... mys som fan hos henne... Fick se henne övningköra också.... Fort kör hon å! Men grymm :D
På väg hem, glömde jag helt bort att kolla ut, så Jenbo påminde mig att jag MÅSTA stannna! Och jag fick hoppa av vid dicket-hållplatsen! ^^ Och jag kan säga att blötagräset där kom up till midian!!! När jag kom upp till baken var jag så jävla blöt! Jag kunde vrida ut vatten från mina strumpor! :'( 
Hoppas jag inte blir sjuk igen!   


6 dagar till PeaceAndLove!


Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

mer inlägg! :D

2009-06-21 @ 20:28:01
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Frida sötnos

hahahaha jag kör inte fort, körde 50 ;D

2009-06-22 @ 22:02:35
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0